Účastníci našich seminářů vědí, že se bez úkolu ze semináře neodchází. Jaký význam mají úkoly pro ukotvení znalostí získaných na semináři, jsme na konkrétních příkladech představili na mezinárodní Andragogické konferenci v Praze.
Zpracování zadaných úkolů v praxi nutí účastníka k přemýšlení a přispívá ke zvědomění postupů. Vzájemná komunikace v průběhu období, od jednoho do dalšího setkání, dává nám lektorům zpětnou vazbu, jak účastník tématu porozuměl a na čem je potřeba dál pracovat.
K našemu překvapení se ukazuje, že není zcela běžné, aby byl lektor i po semináři součástí zavádění naučených postupů do praxe. Být připraven ke konzultaci po telefonu, zareagovat radou na e-mail nebo snad operativně uskutečnit osobní konzultaci, je časově i profesně skutečně náročné. Navíc, cena za seminář se touto službou nenavyšuje. Těší nás, že si touto cestou budujeme svou jedinečnost a je našim cílem práci i nadále zkvalitňovat.
Za přednášku s praktickým výstupem jsme získali osvědčení „KVALITA VE VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH 2013".