Psychologie aplikovaná v prodeji
- Máte někdy pocit, že lidé reagují obvykle jinak, než očekáváte?
- Stává se vám, že jsou někteří klienti pro vás skutečným oříškem?
- Kroutíte hlavou nad tím, že se s někým nedokážete sladit?
- Víte na základě čeho se klienti rozhodují?
- Umíte svou argumentaci zacílit na požadavky jednotlivých osobnostních typů?
- Znáte postupy, jak se znalostí typologie zvýšit úspěšnost v obchodování?
Cílem semináře je naučit se rozpoznat klíčové projevy chování jednotlivých osobnostních typů; naučit se číst mezi řádky; naučit se používat přiměřenou argumentaci k dosažení požadovaného cíle.
Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:
- porozumět struktuře vlastní osobnosti, zjistit svůj osobnostní typ
- uvědomit si odlišnosti jednotlivých struktur osobnosti a pochopit nejen sebe a své reakce, ale porozumět i reakcím svého klienta
- uvědomit si, které postupy mohou být v jednání kontraproduktivní
- rozpoznat jednotlivý osobnostní typ během pěti minut a zvolit tak vhodnou obchodní strategii
- rozpoznávat jednotlivé typy i z neverbálních projevů, dynamiky, způsobu vyjadřování, vybavení domácího prostředí a kanceláře, apod.
- využít znalost typologie v jednotlivých fázích obchodního rozhovoru
- jak dosáhnout se znalostí typologie oboustranně kvalitní spolupráce