Komunikační dovednost obchodníka

  • Potkáváte se ve své obchodní praxi se situacemi, kdy potřebujete vyjednávat podmínky pro uskutečnění obchodu?
  • Chce vás protistrana vmanipulovat "do kouta" a vy nevíte jak z toho ven?
  • Chybí vám "Poker face" při vyjednávání?

Cílem semináře je naučit se vyjednávat podmínky oboustranně výhodné spolupráce v obchodních jednáních.

Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:

  • přijmout vyjednávání jako zábavnou výzvu a hru
  • udělat dobrou přípravu na jednání
  • aktivně pracovat se třemi proměnnými ve vyjednávání
  • pracovat s vějířem maximálního a minimálního cíle
  • využívat v argumentaci užitky
  • nepoužívat slevu jako jediný nástroj pro dosažení dohody
  • vidět rozdíly v agresivním-submisivním-asertivním přístupu a umět využít konstruktivní způsob jednání v dané situaci
  • jak reagovat na negativní taktiky
  • jak odhalit druhou stranu, když se pokouší manipulovat a zaujmout asertivní postoj
  • jak se vyhnout negativním reakcím a projevům v průběhu jednání
  • řešit konflikty pěti různými strategiemi s důrazem na výsledek