• Psychologie v prodejiMáte někdy pocit, že lidé reagují obvykle jinak, než očekáváte?
  • Stává se vám, že jsou někteří klienti pro vás skutečným oříškem?
  • Kroutíte hlavou nad tím, že se s někým nedokážete sladit?
  • Víte na základě čeho se klienti rozhodují?
  • Umíte svou argumentaci zacílit na požadavky jednotlivých osobnostních typů?
  • Znáte postupy, jak se znalostí typologie zvýšit úspěšnost v obchodování?

Cílem semináře je naučit se rozpoznat klíčové projevy chování jednotlivých osobnostních typů; naučit se číst mezi řádky; naučit se používat přiměřenou argumentaci k dosažení požadovaného cíle.

Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:

  • porozumět struktuře vlastní osobnosti, zjistit svůj osobnostní typ
  • uvědomit si odlišnosti jednotlivých struktur osobnosti a pochopit nejen sebe a své reakce, ale porozumět i reakcím svého klienta
  • uvědomit si, které postupy mohou být v jednání kontraproduktivní
  • rozpoznat jednotlivý osobnostní typ během pěti minut a zvolit tak vhodnou obchodní strategii
  • rozpoznávat jednotlivé typy i z neverbálních projevů, dynamiky, způsobu vyjadřování, vybavení domácího prostředí a kanceláře, apod.
  • využít znalost typologie v jednotlivých fázích obchodního rozhovoru
  • jak dosáhnout se znalostí typologie oboustranně kvalitní spolupráce