Manažerská komunikace

  • Řešíte situace, při kterých vaše komunikační zdatnost občas selhává?
  • Zvládáte účinně poskytnout zpětnou vazbu s cílem vyvolat změnu?
  • Umíte zvolit správnou strategii při řešení konfliktů?
  • Dokážete si vyjednat podmínky pro efektivní spolupráci?
  • Máte občas potíže předat a přijmout kritiku?

Cílem semináře je naučit se při řešení manažerských situací používat „klidnou sílu", což znamená zvládnout emoce a používat odpovídající argumenty; naučit se zvládat konflikty s cílem výhra na obou stranách.

Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:

  • porozumět odlišným přístupům k řešení konfliktů z pohledu typologie osobnosti
  • poskytovat účinnou zpětnou vazbu k pozitivním i negativním situacím a výsledkům
  • řešit konflikty pěti různými strategiemi s důrazem na výsledek
  • porozumět výhodám i nevýhodám jednotlivých strategií
  • používat zásady pro vyjednávání podmínek
  • předávat a přijímat kritiku
  • vidět rozdíly v agresivním-submisivním-asertivním přístupu a umět využít konstruktivní způsob chování pro danou situaci
  • využívat efektivní komunikaci pro posílení sebejistoty v jednání s nadřízeným a lidmi v týmu