Zaměstnanecké vs. podnikatelské myšlení

  • Umíte rozpoznávat signály, které druhá strana vysílá?
  • Umíte využít tyto signály pro prodej pracovního místa?
  • Umíte tyto signály využít pro řízení výkonu spolupracovníka?
  • Umíte tyto signály využít pro motivaci?
  • Víte, jaké myšlení máte nastaveno u sebe?

Cílem semináře je naučit se vidět a pochopit zásadní rozdílnost v jednotlivých myšlenkových světech a získané dovednosti využít v manažerské práci při náboru, řízení a vedení jednotlivců a při jejich motivaci.

Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:

  • rozpoznat myšlenkový svět zaměstnance – OSVČ – podnikatele
  • identifikovat signály a potřeby jednotlivých myšlenkových světů
  • použít vhodnou argumentaci v náboru, při prodeji pracovního místa pro jednotlivý myšlenkový svět
  • umět řídit spolupracovníka pomocí aktivit nebo výsledků v závislosti na jeho myšlenkovém světě
  • umět motivovat spolupracovníka na základě jeho potřeb
  • umět motivovat ke změně myšlení