Základní obchodní principy II - výtěžnost!
- Najdete vždy ty správné otázky, kterými rozpovídáte klienta?
- Dokážete v rozhovoru získat víc informací než pouhá fakta?
- Dokážete vytěžit příležitosti?
- Umíte pracovat s užitky a připravit atraktivní nabídku?
- Víte si rady s námitkami?
- Zvládáte alespoň deset způsobů, jak si říct o obchod?
- Umíte si vyžádat doporučení na dalšího klienta?
Cílem semináře je naučit se, jak zvýšit výtěžnost; naučit se zvládat námitky; naučit se používat techniky vedoucí k uzavření obchodu a tím dotáhnout obchod k požadovanému výsledku.
Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:
- používat vhodné otázky v různých fázích rozhovoru
- vést rozhovor do hloubky s cílem získat informace o faktech a důležitosti
- vytěžit z rozhovoru všechny příležitosti pro přípravu kvalitní nabídky
- jak zvolit přijatelnou argumentaci se znalostí užitků a prezentovat nabídku
- zvládnout námitku klienta
- využít minimálně dvanáct způsobů, jak si říct o uzavření obchodu
- jak požádat o doporučení na dalšího klienta
- dohodnout si jasný závěr na konci jednání