Základní obchodní principy II - výtěžnost!

  • Najdete vždy ty správné otázky, kterými rozpovídáte klienta?
  • Dokážete v rozhovoru získat víc informací než pouhá fakta?
  • Dokážete vytěžit příležitosti?
  • Umíte pracovat s užitky a připravit atraktivní nabídku?
  • Víte si rady s námitkami?
  • Zvládáte alespoň deset způsobů, jak si říct o obchod?
  • Umíte si vyžádat doporučení na dalšího klienta?

Cílem semináře je naučit se, jak zvýšit výtěžnost; naučit se zvládat námitky; naučit se používat techniky vedoucí k uzavření obchodu a tím dotáhnout obchod k požadovanému výsledku.

Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:

  • používat vhodné otázky v různých fázích rozhovoru
  • vést rozhovor do hloubky s cílem získat informace o faktech a důležitosti
  • vytěžit z rozhovoru všechny příležitosti pro přípravu kvalitní nabídky
  • jak zvolit přijatelnou argumentaci se znalostí užitků a prezentovat nabídku
  • zvládnout námitku klienta
  • využít minimálně dvanáct způsobů, jak si říct o uzavření obchodu
  • jak požádat o doporučení na dalšího klienta
  • dohodnout si jasný závěr na konci jednání