Manažerská komunikace
- Řešíte situace, při kterých vaše komunikační zdatnost občas selhává?
- Zvládáte účinně poskytnout zpětnou vazbu s cílem vyvolat změnu?
- Umíte zvolit správnou strategii při řešení konfliktů?
- Dokážete si vyjednat podmínky pro efektivní spolupráci?
- Máte občas potíže předat a přijmout kritiku?
Cílem semináře je naučit se při řešení manažerských situací používat „klidnou sílu", což znamená zvládnout emoce a používat odpovídající argumenty; naučit se zvládat konflikty s cílem výhra na obou stranách.
Naučíme vás pomocí osvědčených postupů:
- porozumět odlišným přístupům k řešení konfliktů z pohledu typologie osobnosti
- poskytovat účinnou zpětnou vazbu k pozitivním i negativním situacím a výsledkům
- řešit konflikty pěti různými strategiemi s důrazem na výsledek
- porozumět výhodám i nevýhodám jednotlivých strategií
- používat zásady pro vyjednávání podmínek
- předávat a přijímat kritiku
- vidět rozdíly v agresivním-submisivním-asertivním přístupu a umět využít konstruktivní způsob chování pro danou situaci
- využívat efektivní komunikaci pro posílení sebejistoty v jednání s nadřízeným a lidmi v týmu